Regulamin
Ogólne zasady wykonywania Płatności
I. Dostawcą usługi jest Grupa „LEW” S.A. z siedzibą w Częstochowie wpisana do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejestrowym w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000425958, wpisana do Rejestru Usług Płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP9/2013.
II. Do wykonania transakcji koniecznie jest przedłożenie dokumentu wpłaty zawierającego numer rachunku odbiorcy w formacie NRB, kwotę wpłaty, tytuł płatności, oznaczenie odbiorcy płatności, oznaczenie zleceniodawcy płatności, a w przypadku płatności specjalnych (ZUS, US) pozostałe atrybuty tych płatności.
Dostawca może zażądać dodatkowych informacji i dokumentów dotyczących wpłacającego, odbiorcy oraz płatności.
III. Płatności wykonywane są wyłącznie na numer rachunku zamieszczony w treści przedłożonego dokumentu wpłaty lub podany przez klienta.
IV. Opłata za wykonanie transakcji pobierana jest zgodnie z cennikiem obowiązującym w punkcie sprzedaży.
V. Przyjęcie transakcji do wykonania następuje po akceptacji przez klienta warunków wykonania transakcji i wpłaceniu przez niego wystarczającej kwoty gotówki na pokrycie Płatności i związanej z nią opłaty.
VI. Transakcja jest nieodwołalna od momentu przyjęcia transakcji do wykonania.
VII. Środki zostaną przekazane do banku odbiorcy najpóźniej w terminie do końca drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia poprawnego polecenia Płatności.
VIII. Dzień roboczy oznacza dzień inny niż sobota oraz inny niż dzień ustawowo wolny od pracy.
IX. Potwierdzeniem przyjęcia transakcji do wykonania oraz podstawą do reklamacji jest paragon wydany klientowi po dokonaniu transakcji.
X. Reklamacje usług należy składać:
a) w formie pisemnej osobiście w POK, bezpośrednio u Dostawcy usługi lub w każdej jednostce Dostawcy usługi obsługującej klientów, albo przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529) na adres:
Grupa „LEW” S.A.
42-215 Częstochowa
ul. Brzeźnicka 46B
b) ustnie – telefonicznie na numer: 34.39.055.55, albo osobiście do protokołu podczas wizyty podmiotu składającego reklamację w POK, bezpośrednio u Dostawcy usługi lub w każdej jednostce Dostawcy usługi obsługującej klientów;
c) poprzez przesłanie reklamacji na adres poczty elektronicznej: reklamacje.płatności@lew.com.pl;
XI. Reklamacja powinna zawierać dane, umożliwiające kontakt z podmiotem składającym reklamację oraz potwierdzenie przyjęcia transakcji do wykonania.
XII. Reklamacja jest rozpatrywana przez Dostawcę usługi w najszybszym możliwym terminie koniecznym do podjęcia prawidłowej decyzji, ale nie dłuższym niż 30 dni od dnia jej wpłynięcia do Dostawcy usługi lub POK. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, Dostawca usługi poinformuje osobiście, lub za pośrednictwem POK, podmiot składający reklamację o niemożności udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, wyjaśni przyczynę opóźnienia, wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia sprawy oraz określi przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania przez Dostawcę usługi lub POK reklamacji. Odpowiedź na reklamację udzielona zostanie podmiotowi składającemu reklamację w postaci papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej, o ile podmiot składający reklamację złoży wniosek o udzielenie mu odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej, do czego wystarczającym jest zamieszczenie w zgłoszeniu reklamacji sformułowania: „Wnoszę o udzielenie mi odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej na adres e-mail bok@dobrypunktfinansowy.pl”.
XIII. Przepisy o usługach płatniczych wyłączone są wobec wpłacających – niekonsumentów w dopuszczalnym zakresie. Spółka nie odpowiada wobec niekonsumentów za nieterminową realizacją wpłaty z przyczyn leżących po stronie podmiotów pośredniczących w realizacji bez względu na ich relację ze Spółką.
U W A G A !
Drogi Kliencie, potwierdzeniem przyjęcia transakcji do wykonania oraz podstawą rozpatrzenia reklamacji jest paragon wydany po dokonaniu transakcji.